Frisian march

V 2.5 ohne Gräben mod for Farming Simulator 17

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Moin love LS Community,

for something of construction, the first version of my North Frisian march mod Map for LS17 is now ready.

 

The map is based on the North Frisian march Map of LS15 (Standard)

Landscape: North German plains map with trenches, windmills, dikes and small forests.

Fields: farmland 20 (Owned beginning 3) + 11 grass fields (all from the beginning)

Field missions are possible and train to shutdown available

On the main courtyard, the cows, chickens and pigs are housed

Better Start fleet than normal

12 sales opportunities for harvest as Railway Station, Depot, Raiffeisen, cereal port, grain trade, Heizfabrik, pulp mill, sugar mill, Oelfabrik, sawmill, bakery and BGA to unload my trailer

So far there is no further processing, the harvest is always sold directly.

 

I wish you much fun on the map and any error messages can be sent by me like message.

Videos about the map can be found on my Youtube channel "FedActionLetsPlay"

The map may only be published using the original download links on other sites like but please.

Mfg

dani1803

Credits

Idee / Konzept: dani1803 / FedActionLetsPlay
Sonstige: Die Map darf gerne aber bitte nur mit dem Orginal Download Link auf anderen Seiten veröffentlicht werden.

changes

  • 21 May 15:17
    Version 2.5 ohne Gräben

    Die 2.5 ohne Gräben

  • 19 May 15:34
    Version 2.5 Kartoffelindustrie

    Moin Leute,
    die neue Version ist fertig und beinhaltet folgende Neuerungen
    - 5 neue Palettensorten
    - Kartoffelwaschanlage für gewaschene Kartoffelpaletten
    - Kartoffelfabrik zur Weiterverarbeitung der gewaschenen Kartoffeln zu Kartoffelsack, Chips und Pommespaletten.
    - Raffinerie ist jetzt Ölfabrik und stellt Diesel und Speiseölpaletten her
    - Verkauf der neuen Paletten an die örtlichen Supermärke und teil Stadion und Palettenverkauf möglich
    - 2 Lager für Kartoffeln (Eins beim Hof uns eins bei der Kartoffelwaschanlage)
    - Zuckerrübenlager am Hof
    - Kartoffeln und Zuckerrüben können auch im Hofsilo gelagert werden
    - Lager für Schweinefutter beim Schweinestall
    - Palettenlager um 2 Hallen erweitert und dort Platz für die neuen Paletten geschafft
    - Bodenfehler vor Schweinestall behoben
    - Dirt Bereich Schweine geändert
    - Düngerplane Saatproduktion gefixt
    - Mistanzeige bei Düngerproduktion passt nun besser
    - Preise Dünger / Saat mal wieder leicht geändert
    - Anzeige Raffinerie (Jetzt Speiseöl und Diesel Fabrik) ist eh neu ...
    - Tor am Kuhstall verschwindet nicht mehr in der Hallenwand

    Viel Spaß beim zocken :)

  • 30 Apr 14:33
    Version 2.4 ohne Gräben

    Die ist die 2.4 ohne Gräben
    Viel Spaß mit der neuen Version und schönes Wochenende :)

  • 28 Apr 17:56
    Version 2.4

    - Neuer Schweinestall und mehr Deko bei den Schweinen
    - Strohballen werden auch bei den Schweinen erkannt
    - Schweinefutterproduktion aus Getreide, Erdfrüchte und Raps/Soja (Überschuss kann verkauft werden)
    - Map aufgeräumt dadurch viel weniger Datenmüll (200 MB gespart)
    - Dünger und Saatgut Produktion (Verkauf an der Raiffeisen und Hafen möglich)
    - Dünger uns Saatgut Lager
    - Palettenlager spwant die eingelagerten Paletten deutlich schneller
    - Palettenlager ist weniger rechenintensiv
    - Anzeige bei der Molkerei stimmt wieder
    - Diverse fliegende Gegenstände (Blumen, Büsche, Bürgersteig) gefixt und teils andere Bäume verbaut
    - Windmühlen ausgetauscht
    - Neustes Fabrikscript verbaut
    - Mischfutterfarbik hat etwas mehr Kapazität
    - 2 weitere Hallen für mehr Unterstellmöglichkeiten am Hof
    - Kartonpalette etwas verkleinert
    - Wie immer ein paar kleine Fehler ect behoben

  • 09 Apr 13:56
    Version 2.3 ohne Gräben

    Die 2.3 ohne Gräben.
    Viel Spaß und schönen Sonntag noch

  • 07 Apr 13:39
    Version 2.3 Zentrallager

    Moin Leute,
    wie schon in den letzten Tagen in meinen Videos vorgestellt neu in der V2.3.
    - Großes Palettenzentrallager (Platz für ca 1500 Paletten)
    - Neue Hof Tankstellen
    - Schneller KI Verkehr // Achtung Unfallgefahr ;)
    - Apfelpalette spawnt in richtiger Reinfolge
    - Zuckerfabrik funktioniert
    - Palettenfabrik arbeitet schneller
    - Makierungen bei den Abladestellen der Supermärkte

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checksum: 2d540ee518513ec2afc7145a6f890097
Version: 2.5 ohne Gräben
multiplayer ready? yes
Author: Warnat0r
price in shop: LS
name in shop: Nordfriesische Marsch mod map V2.5
description in shop: 3 Felder Ackerland zu Beginn, besserer Startfuhrpark, 16 weitere Felder Ackerland mit Missionen, 11 Grasfelder, Hof mit Kuhwiese, Huehner und Schweinezucht, Norddeutsche Flachland Landschaft mit Windmuehlen, Deichen, Wald und Graeben, Videos zur Map gibts auf meinem youtube Kanal fedaction letsplay. Neu auf der Map sind z.B. Mischfutterfabrik, Saegewerk, Holzpaletten, Milchverkauf, Holzhacker.
checksum: 2d540ee518513ec2afc7145a6f890097
Version: 2.5 ohne Gräben
multiplayer ready? yes
Author: daniel
price in shop: LS
name in shop: Nordfriesische Marsch mod map V2.5
description in shop: 3 Felder Ackerland zu Beginn, besserer Startfuhrpark, 16 weitere Felder Ackerland mit Missionen, 11 Grasfelder, Hof mit Kuhwiese, Huehner und Schweinezucht, Norddeutsche Flachland Landschaft mit Windmuehlen, Deichen, Wald und Graeben, Videos zur Map gibts auf meinem youtube Kanal fedaction letsplay. Neu auf der Map sind z.B. Mischfutterfabrik, Saegewerk, Holzpaletten, Milchverkauf, Holzhacker.

18.11 2016
Modhoster user rating
4.53 / 323 Votes

Empfehlungsrate

92.68%
nach 355 Stimmen

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V 2.5 ohne Gräben
Farming Simulator 17
NF_Marsch_og_entpacken.rar
743 MB 2241
Sun 2,241
V 2.5 Kartoffelindustrie
Farming Simulator 17
NF_Marsch_entpacken.rar
743 MB 2265
Fri 2,265
V 2.4 ohne Gräben
Farming Simulator 17
NF_Marsch_og_entpacken.rar
721 MB 4515
30. April 4,515
3 ältere Versionen

38 Comments for Frisian march

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  1. Hi ist die Version 2,5ohne Gräben

    2 replies

  2. Mychomizer 25. April

    Hello!

    How can i hide the pricewatch?

    2 replies

  3. Hello ! The sugar does not accept to shop for something in vain cart down any of them. If you can possibly look over at him and thanks for all the best!

    1 replies

  4. kitu 07. March

    Hello, at what point on the map can I load water to feed cattle


  5. minipig 01. March

    schöne abwechslungsreiche Map
    was könnte das sein? dataS2/character/player/player01.i3d (257.45) ms
    Error: Could not parse GISL program.
    (165): ERROR: 'modelViewMatrix' : undeclared identifier
    (527): ERROR: 'modelCameraPosition' : undeclared identifier
    (527): ERROR: 'xyz' : vector field selection out of range

    Error: Failed to compile shader B2CD8C31-00023881-00000000-06080010.
    Error: Could not parse GISL program.
    (165): ERROR: 'modelViewMatrix' : undeclared identifier

    Error: Failed to compile shader 3ECE0DEE-00023881-00000000-06080010.

    1 replies

  6. daheigl 22. February

    da ja am freitag ein ne version kommt habe ich da was für dich
    das ist server
    Unknown file type 'maps/DoorsTrigger/templateBuilding_mapObject.ma'
    Space character not recommended in filename: 'maps/models/Pallettenwerk/Neues Textdokument.txt'
    Text file count too high. 3 found (max. 2)
    server log
    Error: Can't load resource 'data/maps/sounds/windmill.wav'.


  7. yan24 21. February

    Hallo, vielen Dank für diese großartige Karte. Ich habe ein Problem, um den Treibstoff in der Sägemühle und im Tank abzuladen(zu entlasten), der in ist, gehe sie Wichtigste ein. Ich soll einen Irrtum machen. Danke für Ihre Hilfe(Gehilfen).


    Hello, thank you very much for this magnificent card(map). I have a problem to unload(unburden) the fuel in the sawmill and in the tank which is in the main court(yard). I have to make an error. Thank you for your help(assistant).

    1 replies

  8. Kleiner 30 11. February

    Hi wo gibt es für die Map den Courseplay ?

    1 replies

  9. nufcmichael 10. February

    Hired worker still can't use a cultivator? This was also wrong in the last version.


  10. nufcmichael 28. January

    Hired worker is not working in this map? Tried to cultivate and the tractor just drives 4-5 metres and stops?


  11. leo-vince 21. January

    The map is very well made, i like it. I have one problem, i cant get the workers to work with cultivator. They go in circles, or move 2 meters and stop. They work fine with the combine, plough and seeder. Any ideeas would be welcome. Thanks

    1 replies

  12. ontot 17. January

    Good evening to all. In version 1.8 the BGA NORTH is perfect. The silo trenches are perfect and they work fine with course play. But what happened to the BGA silo trenches? The course play no longer automatically download. This is a serious mistake.


  13. tres 15. January

    Hi,thanks for this great map, I would you ask why the helper don't use seeds or fertilizer when he work? By and sorry for my bad english.


  14. bdc 14. January

    works ok now thanks for the great work


  15. bdc 14. January

    when i start the map Giants 7.0.0 stopts


  16. ontot 11. January

    Goodmorning everyone. Unfortunately, I noticed a big problem in verisone 1.7 in production for silage trench No. 1 BGA NORTH.
    It 'impossible to collect all the silage. a good part remains fixed in the trench


  17. ontot 09. January

    Hello. congratulations on the map. I would like to know where I can accumulate the compost after production, without being forced to sell it right away.
    I tried to be placeable between the silo mod, but there are not enabled to compost. How can I do?
    thanks for the reply.

    1 replies

  18. ontot 04. January

    Hello to all. I am using 1.7 and it works fine. Only problem is that I can not pick up the hop. I started a new game for my convenience. However, as with all map updates which does not change the name of file.zip it is never necessary to start a new game, you just copy all the xml files (.xml files only) of the old savegame and paste them into the new one. It is still need to delete all backup files and those of shader_cache folder. As always thank you for the great work

    1 replies

  19. robsi85 24. 12 2016

    Hallo, really like you map. Keep up the good job!
    Could you help me with one thing please ?
    I am trying to feed the cows squire hay bales but I cant for some reason....
    Is this not possible on you map ? Am I going to need to use worage wagons ?

    Would be really nice to be able to feed the animals with bales...

    Many thanks,


  20. skjatala 13. 12 2016


    You have use Dual Colered House in your Map
    "scriptCallback" value="DualColoredHouse.onCreate"/>
    value="data/maps/models/buildings/villageHouses/colors.xml"/>
    where is colors.xml in your map even it is not in FS 17 game data.
    Also change wind mills with "Farming Simulator 17/data/placeable/windTurbine



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