Userprofile of timmiej93
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timmiej93
Punkte: 278
Modder Level 6
Rank: #6393
First name: no entry Age & Gender: no entry City: Niederlande Hobbies: no entry Homepage no entry

About timmiej93

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  1. timmiej93 28. January

    Mod: Agco Ideal
    BigRich, you're being a baby. Honestly, this isn't even a mod. You've changed a few XML values, everybody can do that.
    Secondly, somebody uploaded this here, not modhoster themselves.
    Finally, uploading here has too much red tape? You've clearly never uploaded anything to ModHub.

    If you had more than 30 minutes into this "mod", I'd say sure, report the mod (which you don't do by yelling like a baby in the comments), be a proper person, and have it taken down. But honestly, you don't even deserve credit for this, since you didn't do anything. Uploading the "mod" here is more work than the changes you made.

    1 replies

  2. timmiej93 15. January

    Mod: Cover addon
    Be very careful with this mod when you're using CoursePlay or AutoDrive! If you use CP or AD with a vehicle with a cover (any vehicle where you can open something with the N key), the game will freak out, and it'll be difficult to stop AD or CP.

    Seid mit diesem Mod sehr vorsichtig, wenn du CoursePlay oder AutoDrive verwendet! Wenn du CP oder AD mit einem Fahrzeug mit einer Abdeckung verwendet (jedes Fahrzeug, bei dem du etwas mit der N-Taste öffnen kan), wird das Spiel ausflippen und es wird schwierig sein, AD oder CP zu stoppen.


  3. timmiej93 27. 01 2018

    Mod: MixerWagon Fix
    Ich hab beide mit rein genommen und versucht der error zu bekommen, aber bei mir hat es funktioniert wie es sich gehört.
    Könntest du vielleicht mal versuchen ein neues savegame an zu fangen ohne mods auf Goldcrest Valley? Ich vermute das es irgendwo schief geht mit ein andere mod.

    1 replies

  4. timmiej93 27. 01 2018

    Mod: MixerWagon Fix
    Moin, danke wieder.
    Könntest du mir vielleicht auch sagen welcher mischfutterwagen mods du verwendet in dein savegame (nur die die du im moment im besits / gekauft habt)

    1 replies

  5. timmiej93 27. 01 2018

    Mod: MixerWagon Fix
    Moin,
    Tut mir leit das zu hören. Könntest du mir vielleicht dein log-datei schikken? Ich wird das dan gleich fur dir nachgucken.

    2 replies

  6. timmiej93 08. 08 2017

    Mod: Manure Mod
    So, since these comments are from may, is there any chance you will be able to fix this?

    1 replies

  7. timmiej93 01. 06 2017

    Mod: Loess Hill Country
    Gibt es irgendwo etwas zum produzieren von Saatgut oder Dunger, weil es ein lager gibt am hof?

    1 replies

  8. timmiej93 19. 05 2017

    Mod: BGA Extension
    Ich habe dieser mod schön weniger zeit im gebrauch, aber seit kurz werd der Bunker nicht mer entladen. Er macht Geräusch, und die Messer drehen, aber das Füllvolumen ändert nicht. Weisst jemand vieleicht was da loss ist? Log gibt kein fehler.

    1 replies

  9. timmiej93 04. 01 2017

    Mod: LoanTax
    Nicely done. May I suggest two things?
    First: determine the AnnualInterestRate by multiplying the current loan with a certain number. The way you've got it setup now, you pay the same interest for a loan of €1.000.500 and a loan of €5.000.000, which is crazy of course.
    My numbers are:
    <= 100.000: loan times 0.004
    <= 200.000: loan times 0.00375
    <= 500.000: loan times 0.0022
    <= 1.000.000: loan times 0.00145
    <= 5.000.000: loan times 0.00036

    These numbers add up to the same interest you set initially.

    Secondly, can you make the max loan depend on how much all you vehicles combined are worth? So that when you start of with 1 tractor, you can't just borrow 5 million and start big. At the moment the 5 mil loan feels a bit cheaty to me.

    Also, can you tell me where you found documentation for the g_currentMission.missionStats.loan etc., if you found any.


  10. timmiej93 25. 02 2015

    Mod: rotunda board

    Just helping to translate here, not trying to be mean:

    Title: Roundabout sign

    Description: This item has to be imported with Giants Editor.

    2 replies

  11. timmiej93 09. 02 2015

    Mod: Bjornholm
    Hi guys,

    So what would you like to see next on this map? Any ideas?
    The only thing (so far) I could come up with, is the water mod or pigs. If you don't have a suggestion, you can make a choice between those to in the strawpoll I posted in the description. If you do have a suggestion, please let me know!

    ----------------------------

    Hallo Leute,

    Was möchten Sie als nächstes auf dieser Karte, zu sehen?
    Ich dachte an das(die, der, weiß ich nicht :P) Wasser mod, oder Schweine. Sie können zwischen dem Wasser mod und Schweinen wählen in der strawpoll in der Beschreibung. Wenn Sie einen Vorschlag haben, lassen Sie mich in den Kommentaren wissen!

    1 replies

  12. timmiej93 08. 02 2015

    Mod: Bjornholm
    Hi Moonwalk65,

    I'm also planning on adding the new GMK textures to the next version of the map.
    About the rest, I'm not sure. I might add some fruittypes, provided I can get it done right.
    I hope you enjoy playing on the map!


  13. timmiej93 04. 02 2015

    Mod: Bjornholm
    Danke Scheunenfund.

    I was thinking about adding pigs to the map next, would that be something you would like?


  14. timmiej93 28. 11 2014

    Mod: drive control
    Maybe it's a good idea to automatically turn lights on vehicles off if the engine is stopped? Like only keep them on when the engine is running?


  15. timmiej93 18. 11 2014

    Mod: Bjornholm
    Hi,
    I'm not quite sure what you mean by "the screen taring is not here"? Could you explain? Feel free to reply in german if that's easier for you.


  16. timmiej93 16. 11 2014

    Mod: AutoCombine
    Everything works fine, but sometimes I get this error, which makes my game freeze.

    AutoCombine.lua:880: attempt to call method 'setIsThreshing' (a nil value)


  17. timmiej93 14. 11 2014

    Mod: drive control
    Small hint: You have forgotten to update the English description.


  18. timmiej93 22. 10 2014

    Mod: Maitre BMM 140
    My trailer bounces when I buy it, why is this happening?


  19. timmiej93 24. 05 2013

    Mod: Krone BigX 1100 Beastpack
    Frage. Ist sonst noch jemand das Problem, dass die Räder sehr langsam drehen während das steuern? Nur beim big X, nicht beim mousecontrolled version.

    1 replies

  20. timmiej93 31. 07 2011

    Mod: Large bales-mod-pack
    Does the balewagon work for ANYone?


  21. timmiej93 22. 06 2011

    Mod: JD9030 English Deutsch and help window
    Ich hoffe Sie verstehen, was ich oben geschrieben habe.
    Ich hatte das in English geschrieben, aber das ist automatisch umgezetst in Deutsch. Mein Deutsch ist nicht so sehr gut (A).


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